miercuri, 29 iulie 2009

Dimineata...
-Azi e iar cald.
-Si ce daca? Inchide geamul ala ca mie mi-e frig si lasa-ma sa dorm...

Au! Iar fete palide-n oglinda.
Nu se mai satura si oglinda asta sa arate tot rau; de fiecare data cand ma uit in ea arat ca naiba... Poate a imbatranit.
Ce vacanta. Si soarele asta nu bate cu putere. Iar e frig.
Mess, mess, mess.
Nimeni. Degeaba stau cate 30 in lista aia si tot nu te baga unu in seama, acolo un "buna (mass)" nu dau. Viata de calculator...

Iar ascult melodia asta, ma tot satur de ea de cateva zile, dar parca alta nu-mi place. Daca deschid tv-ul si dau pe Mtv ma ingrozesc de pitipoancele alea ce canta house, trance, club sau cum se numeste muzica aia de are 3 versuri si cica e "hot". Asa ca raman cu melodia mea si incerc sa-mi interpretez visul de azi-noapte din cauza caruia m-am trezit asudand.
Caut in dictionarul de vise, de fapt ce sa caut ?
Michael?
Ruj, gloss?
Viu?
Mort?
Dans?

Se pare ca mie nu-mi pot rezolva problema asta. Ce vina am eu ca l-am visat pe Michael dandu-se cu gloss-ul meu? Si mai si era de firma...
In horoscop scrie de bine, cica merg la schi; doar ca sunt 30 de grade afara si eu nu stiu sa schiez.

Vine mama.
-Ai mancat?
-Nu.
-Si nu vrei?
-Nu.
-Si cu ce traiesti?
-Cu apa, poate. Cum e afara?
-Cald, am crezut ca nu mai ajung acasa la cat de cald e.
-Ce bine, ca eu nu mai pot de frig.

Seara...
Poate daca stau la soare, atat cat mai e ma incalzesc si eu putin. Pana atunci sa-ti povestesc ce am visat azi-noapte.
...

-Moaaamaa!
-Ouuuuuuu!
-E fotbalist nu? Nu vezi ce picioare are.
-Dar cat e de bronzat. Si ce corp are.
-Daca...
-Dacaaaa...
-Si daca...
Sunt sigura ca la noapte am ce visa, macar in vis sa reusesc si eu. Ca si asa de trei nopti tot porcarii visez.

Auzi tu, vrei o gogoasa? Fac eu cinste. Sper sa fie calde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu