marți, 27 aprilie 2010

Daahhaaa

Nu am mai scris de o groaza de timp, poate am apucat sa invat cate ceva, sa aflu mai multe, sa citesc, sa privesc si nimic.
Mi-am adus aminte ca am un blog, dar nu ma intereseaza de el,uit cam des,mai tot timpul desi mi-am facut promisiuni ca o sa am mereu ceva postat despre viata mea jalnica si fericita.
As incepe sa scriu despre cum uit eu sa scriu pe blog, de fapt uit sa-mi iau si pastilele, apai sa mai scriu, mai ales cand nici pe mine nu ma intereseaza atat de mult.
Dar experientele traite in ultima perioada, cum s-ar fi putut schimba viata mea, si poate ca m-am schimbat ar merita sa fie scrise.
De cand m-am apucat sa tin un blog, cam de un an s-au schimbat multe, ca de exemplu am renuntat la domeniul de interes numit SOMN pt o viata activa.Din ce punct de vedere activa? Pai mereu ma dor picioarele si asta nu e o sugestie.
Ps: imi cer scuze ca nu am mai citit ce trebuia si ca am fost dedicata filmelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu