vineri, 30 aprilie 2010

!2

When was the last time you did something for the first time?
Eu am facut ceva azi. Referitor la lucrurile pe care le scriam cu vreo 2-3 zile-n urma, ei bine am facut lucruri si am stat in locuri in care nu mi s-a mai intamplat sa fiu.
Am spus sa incep weekend-ul bine, nu cu o teza la latina(scuzati omofonia), "la dracu' sa o mananca" de teza, ci cu o plimbare-n trei, asa frumos, prieteneste.
Am inceput cu un tur al orasului, am avut o zi plina de soare, de caldura, si de relaxare. Ce e mai bun decat o dupa-masa de vineri in trei, la o plimbare, cu parul fluturand in vant, fara sa-ti pese...
Dupa, o mica intalnire, feriti de soare, razand si simtindu-ne bine. De data asta nu s-a mai intamplat nimic, nu a mai fost aceeasi banca, acelasi copac, doar aceeasi locatie poate, doar atat... o mica intalnire ca intre prieteni si nimic mai mult.
Primavara e superba si trebuie sa treci printr-o iarna lunga si grea ca s-o apreciezi, ma gandesc ca maine e deja 1 Mai.[gratar?plimbare?iesit cu prietenii?] si vreau sa ma bucur de fiecare fir de iarba din primavara asta.

Ps:?!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu