marți, 27 aprilie 2010

!

Nu am terminat.
Am trecut peste o iarna oribil de friguroasa, a inceput sa iasa soarele, a dat firul ierbii si am inceput eu sa scriu.
Facem totul ca un jurnal intarziat.

In ultimele luni am facut multe cam asa ceva, cam de la inceputul anului:

  1. Am invatat sa gatesc - Doamne chiar iese bine mancarea.
  2. Am citit prostii de carti; sf-uri, drame, si tot felul de carti care implicau sentimente de orice fel.
  3. Credeam ca n-am planuri dar am avut si nici nu s-au indeplinit.Cacat! ma intorc la origini.
  4. Planul era sa ma indragostesc de ceva viu si frumos. Bingooooo, era fictiv.[cat de prost poti sa fi sa scrii asta? dar cat de prost esti daca spui ca-ti plac filmele de laba?]
  5. M-am reintors la Titi de nenumarate ori!
  6. Am inceput sa cred in ce spunea Bridget Jones mult mai mult decat o faceam.
  7. Inca nu stiu toata melodia "All by myself".
  8. Am incercat sa nu-mi mai pese si sa nu: " mă îndrăgostesc de următoarele categorii de bărbaţi: alcoolici, împătimiţi de muncă, indivizi care fug de răspun­dere, care au iubite, misogini, megalomani, şovini, futangii afectivi sau haimanale, perverşi."
  9. Am parul aceeasi culoare.[ dar in urmatoarele luni voi fi la fel de blonda ca o bere.]
  10. I-am enervat pe cei din jurul meu.[scuze]
  11. Am avut un paste minunat.
  12. Am facut parte dintr-un proiect in care nu as fi crezut vreodata ca pot intalni baieti draguti, pacat, nu aveam ochelarii la mine cand i-am intalnit.
  13. Chiar, inca n-am scpat de ochelari, tot mioapa am ramas.
  14. M-am plictisit intr-o saptamana de cineva.[suna ca-n Sex and the city]
  15. Abia astept sex and the city 2.
  16. Sunt legata de un telefon pe care deja l-am dat dracu'.
  17. Imi pun intrebari despre acele telefoane.
  18. Ma distrez foarte bine cu cele mai bune prietene.[am fost "sus pe bar" o seara intreaga]
Ps: nu trebuie sa fie inceput de an ca sa fac promisiuni, asta e doar rezumatul activitatii mele pe ultimele luni. de fapt e mult mai interesant.
Ps2: Pt persoanele ferictite.[adica alea care rad mereu]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu