marți, 27 aprilie 2010

De 3x4!

Inteligentele si interesantele discutii purtate pe mess, pot avea intodeauna o insemnatate mare, de fapt cam toate discutiile au.
Intr-o seara am inceput sa fac o analiza a baietilor, pai cum pupa ei, ce cuvinte spun, cat de originali pot fi cand vor sa cucereasca s.a.m.d.
Bun, m-am enervat si distrat enorm.[da, fac 2 lucruri deodata]
Am realizat ca toti baietii care au vorbit cu mine pana acum si aveau intentii mai serioase,cum ar fi o relatie de lunga durata sau o relatia bazata pe maturitate si incredere "reciproca", vorbesc la fel. Si acum parca-i vad cum se chinuiau saracii sa ma faca sa-i plac, sa fiu absorbita de ce spuneau ei acolo, cand de fapt stiam tot albumul.
Uimirea e mai mare cand observi ca intalnesti acelasi tip, cu aproape aceleasi glume, cu aceeasi culoare la ochi, si cu acelesi mod de a se lauda si a incerca sa para cat mai destept, exact ca intr-o reclama. tu o vezi la Tv, dupa te duci sa-ti cumperi si tu ca pare bun;dar daca e expirat?
Ei bine, asa-mi par si mie baietii;cu acelasi fraze, monotoni, cu aceleasi pub-uri in care iesiti la un suc, cu acelasi parc, iar eu, care ma prefac ca stau pt prima oara pe acea banca cu cineva.
In astfel de momente cand porti o discutie cu prietena ta despre asta nu poti face altceva decat sa razi sau, sa plangi ca ti-ai luat o teapa mare, desi mai bine razi si vezi cum incercau ei sa para altfel.
Dupa ce am vorbit despre tot, mai putin marimea la pantofi nu le-o stiam, ca daca-mi spuneau asta sigur imi spuneau si alte marimi,desi ei vor sa-ti stie marimea la sutien dupa o saptamana daca se poate; am observat ca isi spun ofurile des, cam cat duc ei pe noapte... o data? de doua ori?de trei ori? de PATRU ori? [unu mi-a spus si mai mult]
Ma, poate o duceti, dar daca ar fi asa nu ar trebui sa fiti mai rezervati?adica nu spui tu cat o duci, ca nu o sa ma faca sa alerg dupa tine in calduri. Si mai stim ca va place bautura si va plac "filmele de laba".
Sincer, ma bucur pt voi, pt ca sunt sigura ca mana stanga e pe mouse.
Iar noi - ranitele, ca d-aia nu mai putem de cat de bine o duc ei si noi ramanem la stat si citit, sa nu mai vorbesc despre cum ne considera daca spunem ca ne place o pereche de pantofi - suntem de 3X Femei si ei labari de 4X pe noapte.

Ps
: Unu': "nu mai vorbiti urat ca-mi faceti pofta."

Ps2: Ne cerem scuze pentru deranj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu